19.juni

Idag är det midsommarafton och jag sitter bara hemma. Det regnar hela dagen och känner mig så ensamt just nu. Jag vill inte vara ensamma just nu, vill vara med någon, vill bli kär i, saknar närheten så mycket just nu. Idag fick prata med J också lite, det känns lite bättre. I helgen kommer jag jobba och då går tiden lite snabbare. 
Nästa vecka börjar min semester, jag håller tummarna jag hoppas att vi ska inte åka ensamma till Öland. Jag vill inte  gå själv med J. Jag tror inte då att kommer att träffa honom. Jag vet inte. Jag vill träffa honom och se honom igen. Det ä för mycket med honom, och vill inte förstöra det som vi har. Nästa vecka han har inte söner men helgen kommer hans syrran på besök. Vill inte tänka på honom men jag gör det ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0