1.juni

Ny månad har börjat. Tiden bara rinner iväg. Idag jobbade jag och efter jobbet bara var tvungen att skriva honom. Vi prata lite och det känns helt ok att kunde lite prata. Men allt är vänskap just nu, jag är rädd att jag hoppas för mycket med honom nu när vi kommer ses igen. Jag är så himla rädd att träffa honom igen och se i hans ögonen. Om fyra veckor är det över , då har vi träffats igen. Jag vill visa honom lite mer  vad jag känner. Han har förstått det att jag vill ju något mer men just nu försöker att hålla avstånd. Det är bättre att visa inte för mycket nu. Då kan han bli själv lite rädd. Han håller alltid avstånd, det är alltid han som avslutar chatten. Och jag börjar chatten. 
Imorgon är jag ledig och J har festival. Hon ringde ikväll och berättade att pappa kommer inte dit för att jag är där. Fattar inte att nu är det jag som är problem. Imorse frågade om har fått meddelande fr familjerätten. Jag svarade att jag hade bokat samtal. Det kommer bli bättre men när. Känns att har förlurat allt nu. Men vill visa allt nu att vi kommer att klara oss. Om en månad kommer besked om skola och jag är helt säker att jag kommer in till skolan. Just nu vill inte tänka på det inte alls. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0