24.juni

Jag mår inte bra, förkyld, ledsen lite... Jag o J kommer åka ensamma till Öland. Min väninnas syrran är sjuk och hon kommer inte tillbaka. Jag visste att det kan hända redan tidigare...det var jag som fixade nästan allt , bokade och nu blir jag ensamma... Men vi kommer ha det kul där. Bara besviken för kan inte kanske träffa honom nu. Jag skrev honom precis om min ide att kanske vi kan ses på hotell och ta en drink. Men när J sover frågade honom vad tycker han om planen. Men vet inte vad kommer han svara nu. Han läste meddelande men svarade inte direkt. Tror att han är inte hemma. Jag är rädd att kommer inte träffa honom kanske, jag ville träffas och han vill också. Jag tänker fortfarande på honom men vill inte hoppas för mycket att kan ses. När är vi i Öland då kommer inte heller att ses. Bjuder inte honom till stugan...han är inte som andra som skulle komma direkt om man bjuder. Jag har förstått honom att han är ganska försiktig med allt. Jag vet inte hur det blir om vi kommer att ses. På lördag är vi kvar i Kalmar och kanske kommer se honom där. Han ska springa ...kanske kommer jag säga bara "hej och lycka till". Vill inte tänka på honom så mycket men jag gör det ju.., Han svarade mig efter det när hade skrivit igen. Men han skrev att han vet inte själv om den är bra eller dålig ide att han suttit hela eftermiddagen på kontoret och imorgon kommer han vara klok som en bok. Då svarade att ingen problem att kan ta någon annan gång, frågade bara om cyckel uthyrning i Borgholm. Men om hans hjärna dunkar inte det gör inget. Han läste det men svarade inget. Jag måste förstå honom också nu, han har sitt liv och kan inte svara direkt. Jag måste sluta skriva efter det när han svarar inget, det är svårt. Jag är envis och måste få svaret direkt. J domnade min sängen. Jag gör allt för henne att hon ska vara nöjd, hon betyder allt för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0