2.juni

Jag jobbar inte idag. Dagen började med arga sms. Redan igår började x bomba mig med sms att stängde av mobilen. Imorse började komma sms, blev så förbrännas för honom och nu vet varför han vill inte godkänna det att vi flyttar. Han tolkar att jag blir ihop med honon. Men skrev honom att han är bara vän och sa att han har sin tjej men han tror inte mig. Det visar bara en sak, han är svartsjuk på mig att jag kanske har någon men inte han och han vill förstöra mitt liv nu helt. Jag vill inte mer läsa hans sms, jag orkar inte läsa bara de. Nu räcker det. Han berättade tidigare att han har planer men säger inte vilka planer.., han är ut i mitt liv nu. Jag bara hatar honom så himla mycket och det ilska bara växer. Saknaden är större nu att få ha någon nära mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0