3.juni

Det är onsdag idag och jag är ledig igen men imorgon ska jobba. Så kommer jobba den vecka fyra dagar. Det är helt ok, nu väntar bara nästa veckans sms. Hoppas att kan jobba minst tre dagar. Bara tre veckor kvar sen åker vi. Jag tänkte åka kryssning till Tallinn innan vi ska till Öland. Såg en annons, hela hytten 290 kr. Det är inte illa. Igår fick en tips om lägenhet i Kalmar. Skickade sms nu, hoppas att får något svar snart. Allt känns just nu så hopplöst med x..men jag kämpar för allt att vi kan få flytta. Att han kan släppa oss. Men han blivit ju helt gsjuk med det, att har träffat en killvän. Han tolkar det nu att flyttar för honom. Jag vet inte hur länge det går att han börjar förstå. Han kommer driva med mig så länge, tills sista sekund kanske när jag är sent med allt. Jag vet att jag var så dum att sa att hade träffat någon men nu måste bara rädda hela situationen, men han förstår inte det. Han tror inte mig mer. Jag vill inte säga det, men jag hatar honom just nu så mycket. Jag vill gå vidare nu, nu har jag chansen men han bara vill göra illa mig. Om två veckor har tid till familjerätten och kanske kommer få lite hjälp där. men allt hänger bara att han är het galen. Jag skrev honom nu sist att hitta någon då mår du bättre. Jag förstår inte honom, han varit nu tre år arbetslös, hur tänker han. Hur länge tänker han leva som arbetslös? Varför gör han inget på det? Jag hoppas bara att han kommer in till skolan, då kanske han kommer släppa oss. Jag kommer inte överens med honom. Jag vill inte tänka på det, men gör det hela tiden. Jag vill bara börja nytt liv med J, jag gör allt att bli en lycklig mamma. Jag har mina nya mår och tänker nå de...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0