5.juni

Imorse fick samtal från jobbet och fick jobba en till dag den vecka. Nu jobbar 5 dagar, känns bra för mig. Nu är det bara två veckor kvar tills min lilla semester börjar. Tiden går så snabbt. Jag söker fortfarande bostad och skickar mejl hela tiden. Idag började fundera redan på det om jag kommer flytta nu ensamma och J kan komma efter mig, kanske nästa år.  Jag vet inte om det kommer passa bättre för hennes pappa men jag tror inte att han kommer klara ta hand om henne. Samtidigt är orolig för det att han kommer planera med henne något annat. Jag vill börja nytt liv nu. Om allt skulle vara lite lättare. Hur kommer det bli? Jag vill att allt skulle vara över. Jag saknar henne så mycket. På måndag är hon hos mig igen. Tänkte ta en kryssning till Tallinn. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0