8.juni

Äntligen börjar det bli varmare och känns att sommaren kommer nu. Det var mycket jobb förra veckan men nu är det lite lugnare för att jobbar bara på torsdag. Men kan jobba mer. 
Jag fick förra vecka en liten tips om sin horoskop och fick ett mejl av astrologen. Det var första läsning gratis och senare måste man betala ca 600 kr, men det har jag inte råd. Men läste genom den första texten och hon skrev att det blir stora förändringar i mitt liv nu efter 4 juli. Och skrev även att hon kände att det blir någon förhållande med en man som jag har redan träffat...det börjar växa romantik och känslorna sakta mellan oss. Det är känsla som har inte jämnt tidigare och vill inte göra fel med honom. Men vet inte hur det fortsätter. Efteråt blev jag rädd mer och mer. Jag är mer rädd nu att träffa honon, jag vet inte men är rädd att bli besviken och sårad även med honom. Nu är det bara två veckor kvar, sen blir det vår lilla semester. Tänker åka till Tallinn innan vi åker till Öland. Jag vill träffa själv mamma...
Idag måste jag städa hemma och tvätta. Och såklart kommer Jennica hem ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0