11.mars

Jag är trött igen efter jobb. Han svarade imorse efter det när hade skrivit igen. Frågade om vi ä vänner fortfarande eller han vill glömma bort mig, han svarade att vi är vänner såklart. Fick inte prata så mycket med honom. Sa också att tar en dag i taget. Nu skrev igen men han svarar inte såklart. Han ä Uppdagen med döttrar säkert. 
Och tänkte skicka meddelande till P, hans kik var avstängd. Nu försökte igen och skrev att jag ä fortfarande av honom att ses. Nu det funkade men han inte svarat. Jag vet inte om han skriver tillbaka. Alla bara lämnar mig hela tiden, igår kom ny kille att prata men nu ä han också borta. Och sen skulle träffat denna italiensk kille men han också är tyst nu. Så konstig är han också, nu kollar runt nya killar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0