12.mars

Jag har blivit galen. Igår skrev honom, min Malmö killen. Imorse skrev han tillbaka och allt började igen. Han vill att åker till honom och nu har vi bestämt att en dag kommer vi träffas. Jag vet inte om gör rätt men vi båda vill träffas varandra. Det blir bara en kort romans, inget mer just nu. Han skrev också att han lovar inget förhållande. Jag vill träffa honom att få svar . jag vet och jag tar den risk att det blir kanske bara en gång men jag känner något med honom. jag vet inte inget innan har sett honom. Men vill inte hoppas för mycket också nu. Jag vill inte säga det nu till mina vänner, att åker dit bara för en dag. Nu är det hemlighet. Jobbar den vecka sex dagar redan. Nästa vecka kan jobba bara tre dagar. Blir kanske lite mindre pengar nästa månad. Men det finns jobb nu. Om kan få jobb för heltid bara, då kan leva lite bättre. Jag vill bara att krediter är slut, alla lån ska vara betalda. Min första lånet kommer bli slut nu i juli. Men sen har jag andra lån och krediter som betalar. Jag vill leva lite bättre, må bättre. Jag behöver samtidigt kärlek , vill inte vara ensamma mer. Jag vill träffa någon nu , vill bli kär i någon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0