13mars

Idag vi pratade lite men han hade mycket jobb. Jag skrev honom efter jobbet att vi höras nästa vecka. Han svarade att han behöver tänka lite . Jag svarade att jag måste också tänka. Nu känns allt igen hopplös. Han kommer säkert säga igen att det ä inte idé att träffas. Det känns något med honom , jag har en känsla att måste träffa honom. Han vill ha sex med mig, men jag ä rädd att han ä rädd själv också nu om vi kommer träffas och om han börjar  få känslorna med mig att han kommer inte klara av att vara utan mig länge ...jag vet inte om har rätt. Han säger inte  det mig kanske. Vi ska få se vad händer nästa vecka. Jag hoppas ju att han ger en chans att träffas varandra. Klockan är över åtta på kvällen och började sakna honom just nu så mycket igen...jag tog bort mina bilderna på badoo. Jag vill inte att någon ser mig där just nu. Jag är rädd just nu om han kommer säga igen om det att vi kommer inte att ses. Han skrev att han måste tänka lite. Jag vill träffa honom mer och mer. Jag vet att han är rädd att träffa mig för att han vet att jag har lite starka känslorna med honom och han vill inte mer att såra mig nu igen, Jag vet inte just nu vad kommer han svara nu nästa vecka. Men tänkte kanske vänta tills tisdag om han skriver själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0