14.mars

Jag är trött efter jobbet, vet inte hur klarar imorgon att klara dagen. Nu börjar bli lite rädd för det vad kommer J att svara mig nästa vecka , om vi kommer att träffa efter nästa vecka eller inte. Jag är så rädd...att han säger igen att jag ska hitta någon närmare, att han kan inte träffa mig. Han vill ju träffa mig, men känner att han är själv rädd att såra mig. Jag vet inte . Igår började chatta med en annan ny kille, han bor i Skåne. Han blev nyfiken på mig med nu. Skrev igår att vi kan höras imorgon kväll. Jag kan chatta med killar , men det är svårt att de bor långt borta. Jag tror att alla killar kommer svara samma sak, att jag ska hitta någon annan närmare. Jag är beredd för det om kommer hitta någon och blir kär i. Jag vill inte bara bli besviken nu, jag vill hitta nu någon...vill inte vara ensamma mer. jag saknar närheten , saknar att kramas någon, saknar att kyssas någon. jag saknar honom just nu så mycket jag kan inte säga det att saknar honom eller tänker på honom. Jag vill träffa honom, nu är det sista gång om vi kommer att träffas eller inte. Jag hoppas nu att han känner samma och vill träffa mig lika mycket. Jag vill inte bli ledsen nu igen, som förra gången....och innan det blev också ledsen. Snart börjar mello, har köpt lite snacks och bakade kladdkaka. Jag är ensamma nu. Det känns så konstig att vara själv. Vill helst vara med någon, mysa hemma...saknar honom ju...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0