15.mars

Söndagskvällen är jag ensamma och tänker på honom. Kollade hans profilen på badoo, han hade de gamla bilderna och var att han vill chatta. Nu var han offline, han kommer att se nu nästa gång han ä online att kollade hans sida. Imorgon tänkte jag inte skriva honom men jag vet att det kan jag inte göra. Säkert skriver honom redan på morgonen. Det ä bättre att ge tid för honom att tänka. Jag ä rädd att han kommer säga samma sak nu men jag hoppas att han kan ge mig den chans att träffa mig. Om det blir så då kommer vi ses efter nästa vecka men kan inte hoppas på honom för mycket nu. 
Jag jobbade nu sex dagar och är så trött. Nästa vecka måste jag ta ett beslut om vill jobba kvar på Radisson. Det ä så jobbigt där och mindre lön också . Jag tror att kommer sluta där nästa månad. Tänkte mejla till husfru att kanske kan prata med henne på onsdag när jobbar. Jag känner själv att jag trivs inte så bra heller där. Jag vet att de kommer bli besvikna om slutar så plötsligt men det ä jag som bestämmer . 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0