16.mars

Det är måndag och har hunnit städa, tvätta , duschat redan. Snart ska gå handla och sen hämtar J. Jag har en liten chans att vi kan träffas nästa vecka. Imorse pratade med honom och han sa att han ska fråga imorgon. Jag skrev hur skulle jag vill att dejten ska bli. Och han svarade att det låter bra. Det är inte så bra att bara gå till hotell och sen åka hem, nu skrev att jag stannar kvar på hotell att han kan gå hämta sina döttrar och om han vill kan komma tillbaka. Men om det skulle bli så, så tror inte att han skulle komma tillbaka ju. Jag har en liten chans nu att kan träffa honom, men fortfarande kan inte hoppas. Jag vill så mycket träffa bara honom. Han såg mig på badoo redan. Även han skulle vilja träffa mig där....Nu är det v'äntan. Jag hann även vara ute och springa ca 2, 5 km. Jobbade sex dagar nu, hoppas att den vecka kan jobba tre dagar. På onsdag ska prata med Radisson husfru, jag har bestämt att kommer sluta där. Det är lite för mycket för mig just nu, känner jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0