17.mars

Jag kan inte fortfarande fatta det att vi kommer att träffas nästa vecka. Han fick ledigt på torsdag och sa direkt om det. Jag ä glad och han med. Nu kan boka mina tågbiljetterna och vi måste bestämma hotell. Han tyckte att 500 ä rimlig men skrev att finns bara vandrarhem , dela badrum. Nu kollar runt och hittade en för 600 kr. Vi prata imorgon och bestämma . 
Nu var på nätet igen och den pris var borta. Nu ä det ca 700 billigaste som hittade. Imorgon kan chatta med honom nu. Och hoppas att vi kommer överens och kan boka hotell. Jag vet inte om han säger att det ä ok pris för honom. 
Jag kan inte vara nu och tänker bara på den dag när vi kommer att ses. Om ca en vecka kommer vi att ses . Jag har väntat länge den dag att få träffa honom. Nu kommer lämna alla andra som haft kontakt med. Just nu ä det bara han som finns för mig. Det blir ju bara sex mellan oss nu men man vet inte det kan växa något mer också. Jag tänker inte så mycket på det. 
Nu hoppas att imorgon kan jag boka tågbiljetterna och sen boka hotell. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0