1.mars

Jag är helt slut just nu. Igår hade vi kul men drack kanske lite för mycket för att mår lite illa och jag har huvudvärk. Jag skulle haft igår nån kille om jag skulle viljat. Det kom några fram och nån tittade på mig. Men jag kände själv att jag vill inte. Jag försökte att inte tänka på honom men ...tänkte lite på honom. 
Tiden går bara så fort. Jag känner att vill inte vara ensamma jag vill hitta någon nu. Det ä så jobbigt just nu. 
Jag vet inte än hur kommer se ut sommaren. Just nu hoppas jag att jag får denna andra jobb. Det blir tufft att jobba heltid men jag behöver tjäna mer att klara mig. Jag måste låna igen och det blir igen upp till tio tusen sms-lån. Jag hatar det ...vill inte betala inkasso avgift bara. 
Det känns våren ute. Det ä söndag och så fint ute. Tänkte gå handla lite idag men orkar inte gå nu. Imorse ringde J till mig, hon sa att hon har saknat mig. Imorgon jag ska få träffa henne igen. Och imorgon ä dag när hen skulle fyllt år...  Varför ä livet så orättvis....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0