20.mars

Fredag har kommit och det regnar. Jag var i stan och träffa en tjejkompis, åt lunch och fika ute. Behövde att komma iväg lite. Han var sjuk idag och var ganska kass och trött. Jag skrev att ska till stan, träffa väninna och kan höras senare. Men han inte skrivit mer idag, och vill inte själv skriva igen. Igår började redan chatta med annan kille men skrev till honom att träffat annan kille att kan höra av mig när har träffat honom. Känns konstigt att börja samtidigt kontakt med någon annan . Men vet att han ä intresserad av mig. Jag vet inte ju hur blir med Malmö killen , tror inte nu så mycket att det blir mer dejt med honom vill inte börja hoppas för mycket. Men tiden går snabbt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0