22.mars

Det är söndag och jag ska ta J till bio idag. Vi tänkte gå till badhuset men känns lite att J ä lite förskyld då blir det bio. Själv började jag frysa igår men mår bra. 
Igår skrev lite med honom och han är fortfarande sjuk. Men sa att det går säkert över till torsdag. Tiden går bara och kan inte tänka inget annat än bara på honom. På torsdag kommer vi träffas äntligen men det kan bli bara en gång ...och sen kommer vi glömma bort varandra kanske. Jag är ju rädd om han kommer få kalla fötter ...då blir jag ledsen. Men känns att han tar mig på riktigt att träffa mig. Om det blir inget mer mellan oss då har nästa kille på gång också. Just nu vill träffa bara honom och ingen annan. På fredag är det över allt. Bara tre dagar kvar tills dejten med honom. Efter ca tre månaders chatt . 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0