28.mars

Jag är trött på alla killar nu på riktigt. Igår fick bra kontakt med denna andra killen i Malmö, men han vill träffa mig bara för sex. Jag vill inte ju det, han ser helt ok ut. Men vill jag träffa honom, det vet jag inte just nu. Och sen har en kille I linköping, men han visar inte ut nästan ingen intresse. Nu skickade meddelande och frågade direkt om han vill träffa mig eller inte. och skrev att jag vill gärna träffa honom. Men han svarar inget tillbaka. Idag jobbade jag, chattade lite med den andra Malmö killen. Och sen helt plötsligt skickade min J meddelande, skrev -hoppas du få en bra helg. Jag svarade att tack, detsamma och skrev att jag jobbar. Han skrev då okej, att vi kan höras på måndag. Jag trodde inte mer att han vill ha kontakt med mig, men just nu känns att han blev intresserad av mig nu när vi hade träffats. Han sa också att han vill träffa mig mer. Men varför , han vill ju också ha bara sex.Men det kan börja växa något mer med tiden, och jag tänker på honom och saknar honom redan. Såklart blev jag glad att det var han som kontaktade mig nu först. Han röker, det är bara det som jag gillar inte med honom. Jag vet inte om jag gör rätt nu att kommer dejta honom mer. Jag vill ju själv träffa honom. Det är så jobbigt bara just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0