29.mars

Det är söndag och snart ska till jobbet. Somnade redan vid kl8 igår på kvällen, var helt slut. Ikväll kommer hem sent och somnar också tidigt. Imorgon ä jag ledig , hoppas jobba på tisdag. Om jobbar då kan gå efter jobbet till föreläsningen. 
Jag tänker mer och mer på honom nu och känner att vill träffa honom snart igen , jag bryr inte vad andra säger. Det ä jag som bestämmer. Det ä svårt med honom, hans situationen och allt. Nu vill lämna alla andra som har kontskt kvar, bara inte mer skriva till någon. Jag ville börja dejta denna kille som bor i Linköping men han visar 0 intresse och nu frågade direkt men han svarar inget . 
Denna kille svarade inget och nu skrev igen honom , nu skrev han att han vill träffa mig men han är så tyst bara svarar på frågorna. Jag vet inte vad jag ska göra nu om ska satsa på honom eller inte . Imorgon kommer prata med J , jag vill veta vad tyckte han om mig om han vill ses igen. Jag måste få svar ju. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0