3.mars

Idag är jag hemma. Det ä jobbigt just nu. Han skrev tillbaka önskade mig också lycka till o han hoppas att jag hittar någon närmare. Sen skrev även honom att jag kommer lämna nätdejtingen att jag ä trött för det och hela tiden blivit besviken. Och det ä sant. Nu har pausat min medlemskap, tog bort mina bildena. Nu hittar ingen mig mer där. Nu ä det slut. Jag vill inte vara ensamma mer. Det känns så tungt just nu ...jag gråter ...jag saknar någon att få vara med. Att se andra att höra andra som har någon. Jag hatar mitt liv jag hatar mig själv just nu så mycket. Jag ä rädd att träffa någon om någon ser mig om någon kommer nära mig. Jag vill träffa någon jag vill bli kär i någon . Det allt går över till J , jag vill inte att hon ser att jag ä ledsen och nu problem med hans pappa. Nu hoppas jag bara för sms när han skriver att han kommer åka att han kommer flytta härifrån. Jag kommer inte mer att prata med honom. Jag svarar inte på sms. Jag stänger av mobilen ikväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0