4.mars

Nu börjar det vara slut. J kommer vara nu hos mig inte mer hos sin pappa. Igår han skickade igen sms och jag kan inte fortsätta mer att planera med honom ingenting. Jag hoppas att han flyttar härifrån nu snart. Nu planerar allt utan honom. Jag skrev honom att han kan träffa J när han vill men att han ska säga till några dagar innan det. Jag bara gråter de sista dagarna. Men måste vara stark för J . Hon är allt för mig . Nu ä det viktigaste att hon mår bra och visa mer kärlek för henne, Det ä jobbigt för henne också att inte se pappa så ofta  nu. Men vi klarar allt utan honom nu. Jag vet inte nu om socialen betalar mig de underhåll eller inte . Jag tror inte det nu. 
Igår började skriva med några nya killar och skrev även till en Malmö killen att jag kommer att lämna HP och skrev att tråkigt att vi fick inte träffas men han sa att han söker kk , inte jag , om vi skulle träffats skulle vi hamnat i sängen . Han låter trevlig o ser ut snygg. Nu har en kille som svarade mig och ville se min bild. Skrev honom att lämnar nätdejtingen och att söker seriöst kille att om han ä i samma spår då kan han höra av sig , nu har mina bilderna godkända och nu ser han mig. Väntar nu om han svarar eller inte. Kanske han blir min sista men han bor i Göteborg och han har barn . Det passar för mig 
Imorgon o på fredag jobbar på Radisson 
Idag skickade han sms, om J kommer var hos honom en vecka och om vi har samma vårdnad. Jag svarade att jag vet inte vad passar för dig, att läste du inte min meddelande. Och sen frågade om jag är hemma, att han vill prata. Skrev att är inte hemma. Jag kommer inte att prata med honom mer. Han kommer inte mer in hit till vår bostad.punkt och slut. Jag har inget mer att prata med honom, han sa sitt och nu kan han bara drå åt skogen. Jag hatar honom så himla mycket nu. Jävla idiot är han. Jag svarar inte mer om han kommer skicka mer meddelanden. Jag orkar inte mer bråka med honom. Jag väntar några svar från HP. En kille i göteborg , som ville se mina bilderna, han har inte än sett . Vet inte om han kommer att svara nu eller inte. Och sen skrev till denna Malmö killen, om han vill ha kontakt med mig, kan höras via FB. Han har inte läst heller det. Men tror inte att han vill ha någon kontakt med mig heller. Då kan jag lämna HP och allt annat nu. Nu är det slut med nätdejtingen. Jag tror inte mer någon , jag litar inte på någon . JAG ÄR RÄDD ATT TRÄFFA NÅGON NU. En kille var intresserad av , men inte jag. Jag kommer att skriva honom också , tror det är bättre. Jag vill inte mer att träffa någon. Imorgon ska jobba men vill inte jobba mer på Radisson. Om jag nu bara få heltid jobb, då kan jag börja andas ut lite mer. Men sen bir det jobbigt för j. Men jag har redan börjat prata med henne att hon kommer kanske stanna hemma ensamma, hon sa inget att hon vill inte eller så. Jag börjar glömma bort sakta sakta honom, men han finns kvar ibland i mina tankar.
Nu har denna sista killen sett mina bilderna och läst mitt meddelande och han svarade inget till mig tillbaka... Nu kan jag väl radera mig därifrån och lämna allt . Vad svarar nu den Malmö killen vet inte om han svarar något. Jag ä så besviken på alla killar just nu. Det finns ingen för mig 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0