7mars

Det ä lördag och försöker ta det lugnt. Att inte tänka på honom...men börjar tänka på honom igen. Igår öppnade konto på badoo igen. Jag , som vill inte träffa någon mer på nätet. Jag ä rädd för att bli sårad. Nu har skrivit bara med några som chattat tidigare. En kille som skulle passa för mig men tror inte att han ä intresserad av mig nu så mycket. Han bor inte här i Stockholm. Han bor i Kalmar. Vi pratar mer som vänner , vem vet om någon av oss kommer nu att ta det steg och ville träffas. Och en till kille som fick bra kontakt. Jag vet inte om vill träffa honom. Och sen såg honom här också nu. Han söker någon närmare nu ju, jag vet. Men tänker på honom , det gör ont när såg hans bild där. Jag har kvar känslorna, de ä inte borta. 
Och nu en kille som trodde att han var seriös men det var inte han .han ä i Stockholm nu, och vill träffas. Jag skrev om det ä någon idé att komma till mig..han vill ha bara sex. Jag klarar inte träffa någon för det. Jag vill bara träffa någon som vill inte bara sex. Jag vill träffa nu någon som kan älska mig på riktigt. Jag vill bli kär i igen, vill känna kärlek , vara älskad ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0