8.mars

Det är söndag och vi har städat hemma, varit ute. J har även cyklat idag. Det var solig och fint ute. J-s pappa kommer ikväll, han vill prata . Nu måste bara bita ihop och hålla ut med honom. Jag har skrivit en avtal nu hur vi ska dela henne. Och båda måste bara skriva under. Nu räcker för mig. Han skickade sms att om vi kan ha J varannan vecka tills han flyttar. Jag är snäll som alltid med honom. Men måste planera nu utan honom sommaren, jag vet inte när han kommer nu att flytta. Jag vill att han åker redan nu. Vill inte mer att se honom. På badoo är jag nu mer försiktig och pratar med bara killar som haft tidigare kontakt, och de alla är trevliga. Jag vill inte börja med nya just nu. Jag är just nu intresserad av en trevlig kille, som bor i Kalmar. Han svarar mig alltid när skriver honom. Och känns att han är intresserad av mig lite också. Nu kontaktade en kille här i Stockholm som skulle träffat men han försvann helt plötsligt och hittade honom igen. Men han är Italian, och pratar bara engelska. Han ser ut ganska bra.Jag vet inte hur seriöst vill han träffa mig nu. Om jag själv vill träffa honom. Jag vill just nu träffa någon att bli kär i. Jag vill inte mer att vara ensamma. Och nu när börjar att ha J varannan vecka, kan jag kanske träffa någon. Min mens började idag, det var två veckor för sent...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0