9.mars

Idag är jag ledig och ska tvätta så mycket bara kan idag. Men jobbar imorgon, fick sms redan nu och svarade att kan jobba. Jobbar på Radisson, ingen sms från Scandic, och jag behöver pengar . Det är bättre att jobba än vara utan pengar för att få ingen a- kassa än. Jag sämplar och söker nytt jobb, men behöver jobba heltid. Igår fick prata med J-s pappa och vi skrev under papper att kommer ha J varannan vecka tills han flyttar. Vi skrek inte på varandra men det är svårt att prata med honom. Det betyder att jag har ingen J denna veckan. Nu träffar kanske en kille här i Stockholm redan den veckan. Den killen i Kalmar tror är också intresserad av mig. Igår prata med honom och frågade om han har inflyttningsfest och han bjuder mig också och sen skrev om jag kommer... Börjar att prata med honom mer kanske. Han är kanske värd att träffa men när kan jag åka dit. Det vet inte jag. Och min tjejkompis vill att ska åka till Malmö och träffa honom. Hon tänkte att vi åker tillsammans och kan överaska honom. Men tror inte att han vill träffa mig eller kan. Han är också p¨åå badoo ju kvar. Han ser mig kanske också där. Det är bra ide att åka dit, men behöver pengar för att åka dit. Nu ska fixa naglarna, har sökt idag tre jobb också redan. Jag vet att få inget jobb, men måste söka ju. Började med tvättstuga och såg att torktumlare funkar inte, nu blir det inte mer tvätt. Tvättade bara nu lakan inte klädena. Fyn fyn. Men ska boka ny tid att kan tvätta mer den veckan. Nu vet inte jag vad ska göra med killarna på badoo. Såg några killar som hade kontakt på HP. Skrev till en kille som bor i Linköping, men skrev att stör inte dig att du var inte intresserad av mig, och han skrev "kanske inte". Att han är kanske intresserad av mig. Han jobbar nu, skrev att vi kan prata när han har tid. Men vet inte om han skriver eller inte. Men det är bättre att inte skriva honom , han kan skriva om han nu är intresserad av mig. Och den kille som skulle träffa den veckan, vet inte om han vill ses eller inte. Han svarade inget på whats upp. Han ville ses på FB,men hittar inte honom. han kan hitta mig...men har inte lagt mig som vän, inte än. Jag vet inte om han vill ses nu eller inte. Nu är jag utan J och tänker att fixa en dejt den vecka. Måste börja dejta igen att glömma bort honom bara. Jag ändrade min bostadsbidrag, och socialen ringde att de räknar den underhåll alltid. Nu skickade till M , om han kan ansöka socialen om J kommer vara hos henne halvtid.Så snäll är jag nu igen mot honom. Jag sitter den månaden igen utan jobb, på radisson två dagar, och scandic vet inte. Hoppas jobba under helgen nu på Scandic.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0