10.maj

Det är söndag och åker hem idag men vill stanna kvar. Det är så fint här tog massor av bilderna. Idag kommer träffa jag honom och har en känsla att nånting är gång med honom. Han skickade igen en bild och sen när hade somnat önskade god natt och skrev även "kram". Första gången när han skrev kram till mig. Snart ska duscha, fixa och äta frukost och sen åker till stan. Nu tänkte ta med väska och lämna i stationen, har tiden över när träffar honom. Jag börjar bli orolig och rädd på riktigt nu när träffar honom. 
Träffade honom...vi hade fika, sittande och pratade. Men bara en timme. Allt känns för mig så rätt och bra. När skulle gå då sa att hoppas att hörs igen , han sa "kanske". Kramade varandra och allt.  Sen skrev honom att det blev kanske inte så som han hade hoppades men hoppas att vi är vänner. Han svarade att han hade en trevlig stund och hoppas det löser sig med mitt x. Men efter det bara exploderade- jag vill lära känna dig mer men kanske det vill inte du. Han läste det men svarade inget mer och tror inte att han skriver tillbaka. Jag började få redan känslor och vill träffa honom mer men han vet det och jag berättade ju om min situationen. Tror att han kanske vill men vet hur jobbigt har jag det just nu med x. Måste komma över honom. Imorgon kommer träffa den Stockholms killen, hoppas jag. Han skriver och visar mer intresse ut med mig. Han inte svarat men är rädd att träffa honom också nu. Jag är så rädd att det kommer känslorna och sen blir man bara besviken....som nu är faktiskt att gråter. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0