15.maj

Snart kommer jag lämna till kalas och åker mot stan. Hämtar min nrlapp och handlar lite på Coop. 
Nu börjar kolla runt mer stugor och även vandrahem men min data funkar så dåligt. Det funkar bra i köket men fortfarande lite seg. 
Idag hann ta en löprunda över 5 km och mår utmärkt efter det. Snart kommer vara ensamma, ska ta det lugnt nu. 
Jag var så arg på denna kille igår men han skrev igår godnattkram, svarade nu imorse bara morgon kram. Jag vet inte om jag vill träffa honom mer eller inte. Just nu tänker på B, vill träffa honom snart igen. Då vill vara mer tid med honom. Hoppas att han hittar tid för mig . Försöker hålla nu lite avstånd från honom. Han vet att jag är intresserad av honom och vill träffa honom. Är det han som jag kommer bli kär i , det vet inte jag och jag är rädd för det så mycket. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0