16.maj

Nu har jag hämtat hem J, snart måste börja tvätta. Det är fint ute, tänkte ta henne ut att leka eller cykla , inte sitta hemma nu hela dagen. Men hon ä trött efter kalas, vaknade redan vid kl5 tiden. 
Idag hittade en stuga att hyra, kostar 3500 kr för en vecka, tyckte det var bra pris och inte för långt från Kalmar heller. Kandske bokar den stuga. 
Jag kom på att den vecka kommer min vän ha sina söner hos honom och han jobbar ju. Men hoppas att kan träffa honom igen, jag vill träffa honom igen. Vill ju så gärna vara med honom mer tid, men känns att han är lite svårt att närma sig....börjar mer och mer tänka på honom och sakna honom. Kanske kommer han till Stockholm...hm kanske frågar honom. Men vill inte så ofta skriva med honom heller nu....annars blir han trött om mig snart. 
Nästa veckan kommer jag jobba 4 dagar och det känns bra och fick meddelande att får a kassa den månad men bara för 5 dagar. Tänkte kryssa nu alla dagar två veckor , få ju lite pengar för de också. 
Tiden bara går, jag vet inte hur blir det i augusti ... Jag vill så mycket att flytta härifrån men vill inte göra det utan Jennica. Om det börjar bli någon seriöst med honom nu då vet jag inte vad ska göra... Han vet att vill flytta och han vet att vill göra för honom det. Vi känner inte varandra än så bra. Men vi chattar och det visar något också att vi är intresserad av varandra. 
Nu började igen skriva honom, bara att hittade en stuga, han skrev bara "vad kul! Vart? Svarade honom och skrev och då svarade han inget och nu skrev igen. Frågade om han ska springa Göteborgsvarvet om en vecka, vet inte när han svarar. Jag måste börja ta det lugnare nu att inte skriva så ofta med honom. Jag vill skriva varje dag med honom, vill höra , läsa att han tänker på mig eller saknar mig ....men det är just nu bara drömmen. Han har fotboll just nu och sa förlåt om jag störde honom, men han sa att lugnt , och önskade ha en bra kväll. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0