17.maj

Jag sitter vid bordet och tänker...hur kommer det bli allt om ca tre månader. Kommer vi vara kvar här eller lever nytt liv. X skickade sms och frågade om jag har pratat med J att vill flytta och sen frågade när hade tänkt att flytta. Jag fattade inte varför han ville veta allt det nu. Tänker han ändra sig nu och låta oss att flytta, det vet inte jag. Men om det blir så då tänkte flytta redan i augusti kanske. Om kommer in till skolan och hittar bostad. Det blir svårt med bostad. Pratade även med B ( killen i Kalmar) om det. Han hoppas det löser med x och att det kommer bli bra att hittar säkert någon bostad. Det är så lätt att prata med honom, han känns så trevlig så snäll, han har en god hjärta, det känner jag. Jag vill lära känna honom bättre nu... Och hoppas det vill han också. Hur kommer det bli med honom om jag kommer flytta dit. Det vet inte jag än. Det är mycket som snurrar i huvudet..., 
Imorgon jobbar jag , kanske kommer träffa en tjejkompis. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0