1.maj

Äntligen har maj månad börjat med solen. Om allt skulle bli bättre nu med denna månaden. Jag är så ledsen just nu, att vara ensamma att inte ha någon. Om en vecka kommer jag åka nu och är lite rädd att träffa honom nu. Jag vet inte varför. Om han blir besviken på mig, eller kommer inte gilla mig. Jag vill ju att det blir något med honom, men vet inte ju innan vi har träffats. Det är bättre att inte alls tänka på det, men kan inte ju. Men en sak gör jag rätt. Jag skriver inte honom och det är bättre att vänta nu. Nästa vecka måste vi prata ju och komma överens när vi kan ses. Äntligen kan jag åka bort igen från Stockholm. Det blir jobbigt att resa dit, men det kommer att vara värt. Mest är jag orolig nu med jobbet. Nästa vecka gäller det nu, om får jobbet som deltid. Och om jag får det , vilken scema kommer jag att ha, rädd att helgen kommer vara tvärtom när har nu och kanske måste byta med M, men jag är helt säkert att han kommer inte överens nu. Jag vet inte , det är just nu så tråkigt med allt. På måndag kommer jag fylla år, kommer ju vara ensamma helt. Jag är helt säkert att det kommer säkert några samtal men kommer inte svara , och då kommer ju gratta folk på FB. Men tänkte att stänga av mobilen helt på måndag. Kommer jobba kanske hela vecka men då kan ta det lugnt i helgen. Idag måste gå handla och vet inte mer vad ska vi göra. Imorgon tänkte gå till bio, köpa byxorna till J, och sen äta pizza. men på söndag ska göra med J en tårta. Hemma igen , varit på stan träffat en tjejkompis och fikat lite. Köpte till J även nya byxorna. Imorgon tänker om vi ska gå till Pizza hut, vill ju vara med henne och fira mig lite, och på söndag vill baka en tårta med henne. Bara hon o jag. Jag börjar bli ledsen igen, vill gråta igen bara allt negativt ut. Nästa vecka kommer bli en kanon vecka, jag vet. Det kommer bli en bra vecka. Då är jag ensamma och kan tänka efter allt vad och hur vill leva nu. Jag vill flytta och börja nytt liv ..men jag kan inte nu när J-s pappa stoppar oss att flytta. Jag vill glömma honom helt och gå vidare men han kommer alltid att finnas på bilden. Jag bara hatar den tid så mycket, jag vill träffa någon att bli kär i igen, vill känna någon älska mig, vill älska någon, jag vill ha någon bredvid mig ....jag vill inte vara mer ensamma. Om allt skulle vara annorlunda. Jag är rädd att träffa honom, så rädd just nu, rädd att han kommer inte träffa mig, jag vet inte, bara så rädd för allt. Rädd att träffa honom, rädd att bli kär i honom, rädd att han kommer bli besviken, rädd att han tycker inte om mig. Om en vecka har jag säkert pratat med honom och vet mer när och var kommer vi träffas. Och nu den andra kille, som bor i Stockholm, sa honom att vi kan ses nästa vecka. Tänker på det, om kommer träffa honom först och blir något med honom...jag vet inte varför tänker på det så mycket.Så många tankar i huvudet. Om tiden kan gå lite snabbare, om allt skulle vara över nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0