22.maj

Klockan är bara halv åtta på morgonen. Idag är jag ledig från jobbet och "jobbar" hemma. Det behövs städa hemma, tvätta , handla och sen ta njurprov på vårdcentralen och sist måste löpträna. Det blir sista pass för vårruset. Jag mår bättre efteråt har jag sprungit. Men vill inte tänka på det när kommer hem på söndag efter jobbet. Jag blir trött men på måndag är jag ledig och då hämtar Jennica också. 
Nu hoppas jag att vi kan hitta någon stuga, eller kanske kommer vi tälta istället. Det kan vara roligt. Jag bokade hotell redan och berättade till J och hon blev då glad. Jag vill göra allt vad kan att hon är glad och mår bra. Ibland tänker jag hur klarar jag allt nästan ensamma och hur kommer klara det om vi kommer att flytta. Jag börjar tänka mer på det. Det kommer vara en tuff period men måste ta det positivt nu. Vi kommer klara oss. Jag måste vara starkare nu än någonsin. Det blir vår nytt liv. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0