23.maj

Jag måste lämna honom ifred nu...lite. Han behöver lite luft. Men klarade tre dagar nu utan att skriva honom. Imorse kom ihåg att han skulle springa Göteborgsvarvet idag och önskade "lycka till". Han tackade. Nu skrev igen om han är i mål. Svarade "yes, vilken underbart lopp det var", jag skrev "grattis , trevligt att höra att du blev nöjd. Sen frågade om han stannar kvar eller åker tillbaka hem. Men han har inte läst det. Jag känner mer och mer att vill vara med honom, men har fått råd att backa lite. Nu är det hans tur att visa lite intresse. Han vet att jag vill något mer md honom men det är han som är osäker eller inte redo än för det. Det är så jobbigt just nu när man vet inte om det andra kommer att bli mer intresserad av mig eller inte. Jag måste själv vara försiktig och inte börja drömma om honom. Och nu är det x som står på vägen. Jag vet inte hur det går med honom nu. Vi måste gå till samtal via familjerätten. Jag är så rädd för det att explodera där. Vi kommer inte kunna prata med varandra. Det funkar inget mellan oss. Han har gjort illa mig så mycket , sagt sakerna om mig och jag kan inte förlåta honom. Jag mår redan så dåligt med allt nu om jag kan flytta eller inte. Allt står på spel. Gråter...
Han svarade att de( han och hans söner) stannar tills måndag...nu skrev tillbaka men avslutade att hoppas vi kan höras nästa vecka  och önskade ha en trevlig helg. Säkert att han svarar inget mer tillbaka. Nu måste radera hans meddelande. Det är bättre  för att om ser hans bilden igen då vill ju skriva igen . 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0