26.maj

Det är tisdag, idag kommer min väninna hit som vill tvätta sina mattor på tvättstuga. Igår var det dags att springa Vårruset och det gick så bra. Jag sprang för 30 min 5 km, och nu börjar träna för Tjejmilen. Vi deltog också frågesport, det var 5 frågor och det fanns 10 kvinnor som hade vunnit. En av de var jag...och jag vann huvudpris- en träningsresa till Portugal. Jag är fortfarande chockad, kunde inte alls att sova i natten. Lade upp bilderna på FB. Sen skickade meddelande med min bild till min Kalmar vän. Han frågade om blev nöjd med tiden och skrev hur bra det allt gick och sen skickade två bilderna. Nu vet även han att jag vann resan, han läste i morse den meddelande nu. Jag berättade honom och frågade en fråga om Coop men han visste inte svaret. Jag vet inte om han kommer skriva ikväll tillbaka eller inte. Jag skrämde bort honom kanske lite. I morse skickade meddelande till x och berättade att kanske behöver hjälp med J, men han bara svarade att jag måste sluta att stressa honom.jag skrev bara tack att du svarade så snabbt. Nu raderade hans nr i min mobilen. jag vill inte mer känna honom. Samtidigt tog bort hennes systrar också i min vänlista. Jag behöver ingen mer kontakt med de. Han har försvunnit nu från mitt liv. för evigt. Jag hatar honom mer och mer nu. Om han bara kan försvinna härifrån på riktigt. Men han kommer finnas alltid i våran liv nu. Jag har gått vidare , varför kan inte han göra det. Jag tror att han börjar bli lite sjuk med sitt stressig liv, vara arbetslös och med allt. Varför hittar han ingen tjej,det fattar inte jag. Ingen som vill honom, för att han är redan så dum och galen i huvudet.
Nu är det kvällen och jag är så trött, snart kommer jag somna. Jag kunde inte sova hela natten nu tog en sömntablett att få kunna sova lite. Imorgon och på torsdag kommer jag jobba. Ikväll bokade vi stuga. Nu är det klar. Vi ska till Kalmar och sen en vecka i Öland. Jag har inte berättat honom men tänkte göra det snart. Jag väntade att han skulle skriva nåt men det har han inte gjort och vill inte skriva igen honom.  Tänkte att han såg på bilden och säger " grattis" men det gör han inte ju. Jag måste backa ju nu, annars kommer han helt undvika mig och det vill inte. Nu vill fråga honom om vi kan om han vill ses igen nu när är där. Jag hoppas att han har tid att ses. Jag vill inte börjas hoppas för mycket och jag är rädd att träffa honom lite...jag är rädd att börjar får lite starkare känslorna. Jag är rädd att bli sårad igen. 
Snart kommer jag somna och J också. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0