27.maj

Idag jobbade jag men bara sex timmar. Imorgon och nu på fredag jobbar jag ockdå. 
Igår bokade stuga. Det blev den stuga som ligger nära till sjön, inte långt från havet och inte långt från Borgholm heller. Nu skrev redan honom också och frågade om han vill ses under tiden jag är där. Om han svarar då gör han det senare. Jag känner honom. Han är inte kommit än hem. Nu hoppas jag att han svarar att han vill ses och kommer fråga exakt datum också. Jag vill honom jag vill ingen annan. Jag är rädd att ses igen för att känner att det är nånting med mig nu hänt. Jag har fått känslorna.....
Han svarade mig snabbt och han vill träffa mig med och just nu kom vi överens att vi kan ses på fredag om det kommer inget viktiga med hans söner. Han skrev ockdå att han tror att han är barnfri...Nu är allt lite lättare att veta att han vill ses. Bara en månad kvar för det. Hur kommer det bli, vad kommer vi göra , kommer vi närma mot varandra. Vill inte tänka på det så mycket nu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0