30.maj

Det är lördag och jag har inte skrivit här några dagar. Allt går som vanligt. Igår började x skicka igen sms att blev förbannad. Jag orkar inte mer med honom. Nu skrev han att han har planer men att han säger inte till mig. Jag pratar om mina planer men han kan inte säga vad han planerar. 
Nu har det gått tre dagar när skrev honom. Jag vill försöka att hålla lite avstånd av honom nu. Jag vet att snart kommer igen skriva honom, jag klarar inte vara utan att får prata med honom. Tiden går och jag börjar räkna dagarna redan tills vi åker.. J är så glad att vi åker dit. 
Det har börjat gå lite bättre med J. Jag känner att båda visar varandra sin kärlek. Hon säger ofta och vill krama mig ofta. Nu hoppas bara att kan alla mina pusselbitarna på plats med henne. Men är så orolig nu att vi kommer inte kunna flytta....största problem är hans pappa....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0