5.maj

Väntar just nu när ex kommer...
Idag var lite ute, lånade en engelsk bok. 
Jag köpte även lite presenterna, en svart minikjol och nya örhängen. Det var jag värd för att brukar nästan aldrig köpa till mig själv. 
Inorgon jobbar jag, fick samtal från ny hotell. Känns lite bättre nu att jobba lite. Men måste bestämma nu vart ska jobba. Det är jobbig beslut. 
Vet inte när kommer han, han skulle komma när lämnat Jennica. Jag vill inte prata med honom, jag fattar inte varför vill han prata. Han vet att vi kan inte prata med varandra, han vill bara att mår värre och han vill bara förstöra mitt och Jennicas liv. Hur länge vill han att vi mår dåligt. Om allt skulle över om han skulle bara flyttat...
"Pratade" med honom och nu är det värre än någonsin. Jag orkar inte mer. Han sa så elaka sakerna om mig att slog honom lite och han sa att han ska polisanmäla mig. Sen bara skrek på mig . Jag vet inte mer vad han tänker men nu måste stanna och leva skit liv vidare. Jag tänker ansöka ensam vårdnad nu på riktigt. Jag bara gråter nu och väntar när han skickar sms , hur länge han tänker göra illa mig. Om allt skulle vara annorlunda. Tror nu att kommer säga "nej" till jobbet och fortsätta med extra jobbet men orkar inte jobba mer såhär. 
Jag hatar honom så mycket och nu mer allt vad han sa om mig. Jag är så rädd nu att han kommer ta Jennica och åka bort med henne utan att säga till mig. Att kommer aldrig mer att träffa henne. Snart hämtar han henne....
Jag måste kunna jobba imorgon och det är svårt nu att jag kan inte lita på honom  aldrig i livet. Frågar aldrig mer hans hjälp. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0