6.maj

Äntligen hemma. Sitter på soffa med tända ljus på bordet och tänker...
Igår började sakna min Malmö kk killen, jag vet inte vad är det att det drar mot honom. Jag var så ledsen igår efter samtal med ex och ville bara prata med någon. Han hade inte tid att prata, han har tid när han jobbar.idag hann inte prata med honom. Nu skrev honom när hade slutat jobba men han var Uppdagen att lagga maten och sen skulle gått till föräldramöte. Jag förstår inte varför kan inte jag släppa honom. Imorgon skulle träffat den stockholmskillen men mådde så dåligt att berättade att kan inte träffa honom och pratade lite med honom. Han lider med mig. 
Jag ä rädd på lördag eller på söndag nu så himla mycket , vill skriva igen honom men kanske inte bra. 
Men skrev till honom ungefär att hoppas du skrivit upp mitt namn i almanackan och sen nästa om han tänkt nån tid när han kan ses. Men svarar/läst inte än...och nu tänker vet inte vad. Han är inte hemma säkert. Jag försökt att vila men kan inte och nu gråter bara igen, vill prata med Jennica men hennes mobil är avstängt. Den elaka har stängt av nu att får inte prata med henne . Jag saknar någon just nu, känner mig så ensamt just nu. Kanske kommer inte heller att sova nu i natten. Jag vet inte mer vad ska göra med allt. Jag är bara så nere med allt. Hoppas att han får inte kalla fötter nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0