8.maj

Idag är det fredag och jag är ledig. 
Tiden har gått snabbt. Redan imorgon åker jag, måste börja packa snart. Men såg att det blir inte sol och är lagom kallt. Problem är vet inte vilka kläderna kommer nu packa med. Dessutom började min mens idag och nu blir det ingen simma eller bastu för mig, igen som förra gången. Jag tänkte ha kjolen imorgon när träffar honom men nu känns kanske lite för mycket och har mens och kan börja lukta ju. 
Vi har inte bestämt än vilken tid vi kan ses, tänkte fråga honom snart. Jag hoppas att kan träffa honom och han kommer inte få kalla fötter. En fika kan inte skada oss. 
Igår hämtade alla mina paketer ut. Min sportsarmband som nu fixade. Det var fel tid bara i början. Och fixade mina ben med ny epilator dom beställde. Funkade ganska ok, vi ska få se hur länge de håller. 
Vad ska jag göra idag, tar det lugnt bara. Måste städa lite och handla. Sen kommer somna tidigt för att måste åka tidigt hemifrån. 
Nu vet inte jag mer vart ska ta vägen. 
Jag började prata med min Malmö killen  bara känner att vill prata med honom. Och idag fick veta på hans ex FB att han varit med henne i Köpenhamn och frågade om det. Han svarade att kolla om de hade nån känslor med varandra. Jag skrev bara att det hade ni säkert .. 
Fyn att det hände igen med mig, han är min 4e kille nu. Och han sa ungefär att det finns. Och sen att jag har ju den Kalmar kille. Men just nu är jag så rädd att träffa honom....jag hoppas att jag klarar att träffa honom. Gråter....
Nu är det kvällen och här ligger jag på soffa och har inte börjat än packa. 
Fixade naglarna nu också. Jag kommer träffa honom på söndag förmiddag, det passar bäst för honom.. Chatta lite med honom. Imorgon är jag själv då men det klarar jag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0