9.maj

Jag är i Kalmar och mår så bra, bara njutit hela dagen. Men åker hem imorgon. Vi kommer att träffas imorgon förmiddagen kl10 tiden. Idag chattat lite och han skickar sina bilderna. Känner att han är lite mer öppet nu. Han visar lite mer intresse. Jag väntar inget med honom just nu men det känns ok att kan träffa även honom. Om det blir nåt då blir det om det inte blir då blir det inte. På måndag ska träffa den Stockholms killen redan. Jag ä snabb att träffa de nu. För att blev så besviken på Malmö killen att han är tillsammans med sin ex men han fortsätte med mig , ge hopp att ses. Nu raderade bort honom i min kik messenger nu. Jag vill inte mer att prata med honom. Jag kan inte det mer. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0