12.november

Det är torsdagsmorgon, jag har lite egentid och skriva lite om mina känslor och annat. Jag är klar med första kurs, blev godkänd med alla hemtentamen. Nästa kurs första hemtenta blev också godkänd, det känns bättre när man vet att man kan. Men har en vecka som måste göra om allt, och har nya uppgifterna att göra. Nu nästa vecka tänkte börja fundera den uppgift, den aktivitet som kommer att skriva hemtentamen, och sen är det rapport som måste göra skriva ihop. Det blir lite mer jobbigare. Jonas var här och stannade kvar över natten. Jag var ärlig med honom och jag berättade honom, att kanske jag får inga mer barn. Han blev direkt lite ledsen, men sa att det kanske är inte så, han försökte att jag tänker inte så, att jag är inte så gammal, att jag stressar för mycket....Han är allt för mig just nu, jag är kär i honom. Jag kan inte vara utan honom, att får känna den känsla igen att någon gillar mig så mycket. Det vet inte vi hur kommer det bli, för att jag har min utbildning och vet inte om jag kommer att fortsätta den eller inte. Det är för mycket på gång, det är så jobbig med J också. Hon ska åka nästa månad för tre veckor bort, men har skolarbete. Dessutom har jag tid för J mer, att får vara själva med honom. Han kommer hit nästan hela tiden att får vara med mig. Jag blev så rädd nu när berättade om den igår, att kanske han kommer nu lämna mig direkt och leta efter någon annan. Men han sa att han kommer inte göra det. Nu måste jag kolla upp den, Det är bättre att få veta. Jag är rädd att han försvinner sen när det blir så, att vi kan inte skaffa barn. Han vill ju skaffa egna barn. Han åkte i morse direkt till jobbet, jag skrev honom meddelande, men han inte läst den. Och slutar sent på kvällen. Han sa att han vill ses helgen. På lördag kommer Helen och Elsa på besök, har inte bjudit de. Efter kommer kanske J hit och stannar här även på söndag, vet inte. Igår skickade J-s bilderna, samt postade FK brev , nu kanske få mindre bostadsbidrag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0