15.november

Tiden går för snabbt. Han mådde inte helt ok att åka till mig men fick prata lite med honom. Även om min mens. 
Jag skrev till denna Daniel men han inte läst min meddelande, tror inte att han ser min meddelande, addade även som vän men tog bort snabbt. Ingen ide att börja med honom kontakt. Men vi kommer säkert att träffa när ä ihop med J. Jag vill bara honom, han hittade mig först och jag kan inte börja med andra samtidigt. Det är fel. Pratade idag med honom lite men han gick till någon kompis att fixa bredband. 
Jag var ute med Jennica, skrev ut lite papper och handla lite grejerna. 
Imorse beställde även ny vinterjacka till mig själv. Jag har den brun men jag fryser med den när det ä riktigt kallt. Beställde riktiga dunjacka, fick rabatt 25%. 
Nu måste gå hjälpa Jennica med kattsvansen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0