16.november

Måndag har börjat och är så ledsen att började bara gråta igen. Helt plötsligt kom den gråtande, började saknade J-syskon som jag skulle haft....den saknaden bara kommer och går. Jag pratade lite med min "kille" ,skrev att saknar honom för mycket och att är rädd att börjar bli kär i honom. Nu vet han det hur jag känner. Han svarade att låt det ta sin tid, kärlek är inte så farligt. Vi har en sånt kontakt med varandra att det går inte beskriva. Kanske kommer han på fredag hit, jag hoppas det såklart. Han varit sjuk nu och kunde inte träffa mig. Jag vill vara med honom någon gång utan Jennica, bara att vara. Det är så jobbigt att vara med honom när hon är hemma. Det är så svårt , det är så jobbigt. Jag vill träffa honom oftare  men vi kan inte. Det går inte. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0