1.november

Det är söndag och sitter vid data och vill gråta redan nu. Jag vet inte vad ska göra med honom, igår började han fråga redan om jag är beredd att flytta ihop med honom om vi kommer att falla. Jag svarade som det är, det går för snabbt om han vill veta redan nu. Han låter så seriöst nu, att han vill hitta någon snabbt. Kanske kommer vi träffas redan nu på torsdag, jag vet inte. Jag vill ju också träffa honom men är rädd att blir besviken på honom. Det händer för ofta att jag får kontakt med någon och jag har för stora förhoppningar att bli ihop med någon. Jag är för rädd att träffa någon, jag är för rädd att släppa in någon i mitt liv. Min mobils laddare är helt död nu, och kan inte ladda J-s mobilladdare, men beställde ny laddare hem. Idag ska ta henne till bio, lovade henne det innan jag åkte till Portugal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0