26.november

Det är torsdag och snart ska till praktik. Det har gått ganska bra men finns mycket kvar att lära där och göra mina uppgifterna. Nu är det bara två veckor kvar , sen är det skola och hemarbete under jul. Snart åker J bort, kommer vara tre veckor utan henne. Jag kommer ha möjlighet att vara utan henne att träffa Jonas, vi har pratat sista dagarna mycket om det. Att vi behöver tid att lära känna varandra. Han är fortfarande osäker med mig, skrev igår om jag får kalla honom min kille/ pojkvän men han sa att kanske är det lite för tidigt att säga det till honom. Vi hinner att lära känna mer varandra med tiden, vi vet inte hur kommer det fortsätta ju. Det kommer inte att bli så lätt nu när vi kan inte träffa så ofta som vi skulle vilja. Men det går om man har det starka vilja för det. Tänker på honom mycket, och det gör även han. Idag tänkte vänta om han kommer själv att skriva mig, det är alltid jag som skriver först honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0