28.november

Jag saknar honom så mycket...i helgen tänkte jag åka med J dit till badhuset och även att träffa honom. Men sen förändrade vi, blir stressigt att åka dit och sen tillbaka. Han sa att kan kan åka annars på måndag eller på tisdag hit istället. Nu väntar att tiden kan gå snabbare. Jag ä kär i honom på riktigt nu, det är sant. Snart kommer J åka och sen ä jag ensamma. Kommer det bli vi eller inte men det börjar ju växa något. Han vet hur jag känner, vill vara med honom oftare. Det är något med honom. 
Idag var i i Hansa city och köpte nästan allt till katten, måste köpa bara klösträd och sand och lite maten ockdå. Den tänkte vi köpa nu i veckan, kanske på onsdag. Pengar bara försvinner, nu är jag skyldig att betala tillbaka bostadsbidrag för att flyttade och hade inte meddelar de. Nu har jag inskriven här i ett år. Sen tror att fortsätter. Just nu känner att kommer säga upp min lägenhet i Stockholm. Jag vet inte. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0