3.november

Det hände idag...jag träffade honom. Jag fick direkt den känsla att han är något för mig. Vi drack bara kaffe lite, hade inte mer tid. Sen skulle jag ta bussen, han följde med och där stod vi och sen han ville krama mig och sen han kysste mig. Han frågade om jag vill åka till Karlskrona någon gång. Jag frågade om han vill. Han svarade att han vill det om jag vill. Den känsla är så konstig, att träffar någon. Hur vi varit sista dagarna, och skrivit och nu träffades. Vi båda var rädda att bli besvikna om vi kommer inte gilla varandra. Men han erkände att direkt han tyckte om mig mycket att jag såg ut finare i verkligheten. Jag tänkte att han kommer inte vilja träffa mig mer, och sen när han sa att han vill ses igen....jag vet inte jag är rädd att släppa in honom närmare. Men allt är bara början. Bara att ta det lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0