4.november

Idag kunde inte gå till skolan för att hade inte läst mina artiklar ...mår dåligt för det. Jag kunde inte heller sova lugnt och ro. Vi haft kontakt mycket nu och skriver mer med varandra. Han sa att han saknar mig redan. Det känns så konstigt med honom att vi båda känner likadant. Nu tog ett steg närmare och bjöd honom till mig på fredag kvällen. Han tyckte inte att var för mycket på, han sa att det är värd att köra upp till mig. Han har riktiga känslor med mig, det känns för mig så i allafall. Vi har inte bestämt nu helt att han kommer men han kommer gärna. På lördag åker till Malmö på morgonen men det är ingen så stor ide att åka dit. Kanske kan spara hotellpengar, jag vet inte men vill hitta på något att göra. Han skriver mig när han ä hemma, han skulle ut och träna och sen till någon kompis. Jag vill gråta, av lycka. Om det är sant att bli ihop med honom. Just nu känns det sista pusselbit som har letar efter så länge....
Vill vara hos honom just nu och bara får hålla honom. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0