5. november

Jag är kär i honom, det är sant nu. Men hur sjutton kan det hända så snabbt. Vi har träffats bara en gång och redan mina känslorna växer, och även hans. Det är jobbigt med detta men det går vidare. Vi pratar om allt så lätt och säger hur vi känner. Jag tror inte att han leker med mina känslorna. Men måste ta det lugnare att inte bli sårad igen. Jag får inte vara på. Idag började igen gråta, hur orkar med skolan, det är för mycket. Imorgon är det skola och sen grupparbete. Nu har kvar att läsa ca 300 sidor text. Det kommer jag göra när hämtar J. Kommer vara uppe länge, måste. Men imorgon är det ny dag och på kvällen kommer han hit till mig. Jag kunde inte låta bli, och bjud in honom. På lördag morgonen kommer han åka tillbaka, när vi åkt till Malmö. Jag saknar honom redan, han gör samma. Vi pratade idag redan lite att åka kanske till Göteborg någon helg...och han skrev som en familj. Han saknar att bilda familjen, och han vill skaffa barn. Men är så rädd att berätta om det att jag kanske inte få mer barn...jag vet inte hur kommer jag säga det, jag vill ju skaffa mer barn men att det kommer inte hända mer kanske....det gör så himla ont i hjärtat just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0