8. November

Det ä söndag och sitter med J på hotellet. Snart ska gå vidare, tänkte gå till bio med henne. 
I fredags var han hos mig och körde oss till tåget igår. Det var skönt att träffa honom och vara med honom. Det är sant, han har känslorna med mig. En stund tänkte om han vill bara sex, men det kändes inte så. Vi saknar varandra och vi har hittat varandra, det gör så ont i hjärtat att vi kan inte ses varje dag men vi pratar varje dag med varandra. Nästa söndag kommer vi kanske åka till Karlskrona. Han kan visa runt till oss lite, även visa sitt hus. Men känner att det går för snabbt att han vill redan nu att kommer till honom. Dessutom har jag beslutat att berätta om det att kanske kommer jag inte få barn. Jag vill att han ska få veta det redan nu. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0