11.oktober

Det kom igen så plötsligt, bråk med J. Sa till henne att gå till sitt rum att mamma ska packa och gå härifrån. Jag orkar inte mer ....jag klarar inte mer det har gått för långt...,Jag vet inte mer vart ska ta vägen. Nu måste jag hitta ett jobb snabbt men innan måste kunna flytta härifrån. Jag har anmält några lägenheter redan men har inte fått svar. Det går värre i värre och jag är rädd att det händer snart något. 
Nästa fredag kommer jag träffa honom, han väntar mig. Igår började tänka mer på honom, jag ä rädd att träffa honom lite. Bara rädd att vi går över gränsen när vi kommer att ses. 
Jag kollade precis att även han har pausat medlemskap på HP. Det betyder något, kanske något positivt. Jag vet inte. 
Jag måste kunna göra något med mitt liv. Jag vill ju bli något men, jag vill plugga att få ett bättre jobb men hur. Det ä bara så himla mycket just nu. Jag vet inte om jag klarar den utbildningen. 
Nästa vecka kommer mamma hit och då åker jag, kanske då har jag tid att fundera mer vad jag vill göra. 
Jag saknar någon som är bredvid mig, saknar närheten..,vill inte vara ensamma....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0