17.oktober

Det är lördag och sitter bakom data på hotell. Snart ska mot Arlanda. Igår kom till Stockholm, kom hem vid klockan två tiden. Vi träffades, han kom plocka upp mig på hotell och sen hämtade tillbaka. Vi var på bastu, det var så skönt att vara där, med honom. Såklart det skulle hänt, det var tills jag sa, att vi går över gränsen, han förstod mig. Jag bara kände att det blev lite för mycket, jag ville men skulle behövt lite mer tid att lära känna honom. Han sa att det var kanske lite för stressigt. Han lämnade tillbaka mig, kom ut i bilen , vi kramades, han ge puss, sen ville inte släppa honom, sen kysste själv honom igen, han sa bara " vi hörs". Jag kunde inte sova, bara tänkte om det allt. I morse skrev honom att och frågade att han ska vara ärlig med mig, att svara om han vill ses igen. Men han har inte svarat...jag vet att han jobbar idag. Jag vet inte, jag vill ju lära känna honom mer, men efter igår han kanske inte vill. Om han bara kan svara. Jag måste bara hålla borta att skriva honom, mitt fel att skriver till killar utan att de svarar. Idag skulle gått hem och hämtat mitt eu kort hemifrån, men skulle blivit stressigt att träffa en tjejkompis. Jag skulle höra av mig, vilken tid kan jag ses, och nu är hon inte läst mitt meddelande. Tror inte att hon kan ses nu, klockan är mycket. Snart kommer jag åka, vet inte hur kommer det bli, känns så konstigt. Vet inte vilka är de andra, om kommer dela med någon hotellrum. Jag är säker att kommer dela rummet. Det blir ju lättare om kan få kontakt med någon. Jag vill helst inte vara ensamma. Dessutom känner jag att börjar bli förkyld. Han svarade, han tycker att jag är söt. Han skrev även att han sannolik kan inte ha en förhållande på distans, men han kan ha kontakt med mig om jag vill. Jag svarade, som det är. Att varför träffade inte jag honom tidigare, att jag vill lära känna honom bättre, och att jag förstår att han kan inte ha någon distans förhållande. Så är livet, han svarade i alla fall. Det känns just nu lite tungt, han läste säkert mitt meddelande nu. Han skriver inte mer tillbaka, vad ska han svara. Måste bara bita ihop nu, att det blev så. Vi kan ju ses igen, och se, men han sagt att sannolik kan inte ha distans, att han vill hitta partner som han kan träffa varje dag. Och nu kommer inte jag träffa min tjejkompis, hon sover hemma. Om en timme börjar åka mot Arlanda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0